Assalammualaikum , Anda , awak , kamu , hang , mu dan sewaktu denganya . Rasa macam dah lama sangat tinggalkan bloggie kita ni . Today nak share story about Someone Special :) . *JengJengJeng , tuuu dia abang kawasan kita dah maii *hahaha . He is Mohd Fadil Bin Dzulkefly or i like call him  Ahbey Adyl .He is Mysuperman , MyBatman , MySuperhero , MyBodyguard , MyLife , MySoul , MyHeart and he is My Precious Brotha *Abang Kandung waaaa ! Wa sayang gila dekat dia tau , Jangan sesekali sakitkan hati dia , pukul dia  , tikam belakang or buat taik kambing korang . Aku tahu korang sakitkan brotha aku , tunggu kau punya sakit takpun hadap aku dulu , paham ! *mara ni nampakkan tengah buat muka marah hahaha . Actually , His my Only One Brotha , dialah tempat aku mengadu , tempat lepas geram , tempat bermanja *dengan dia je aku bermanja , jantan lain jangan harap haha . Dia masuk air , dia kelakar , dia hyperactive , dia sporting , dia talkactive same like me , All those thing we are same . If free we're hangout and spendtime together or Ahbey bring his Fiance . We're Karaoke , Movie , Bowling , Jogging and our Fav Hobby is 'Goyang' *faham fahamlah , tak faham jugak tolong fahamkan haha . Tak rugi semua ni kalau ada masa lapang luangkan dengan ahbey tersayangkan ? Sama jugak dengan korang semua luangkan masa dengan Family right ? Apa pun yang penting Keluarga didahulukan dan kemudian orang tuh ini dan seterusnya *Sayangi orang yang Tersayang . Okay back to story , ahbey kadang kadang baran jugak orangnya , First thing you all must know about him , kalau nak kejutkan dia tolonglah dengan lemah lembut , sebab kalau kita kejut macam nak taknak ntah pape dia angin and mara orang . Apa buktinya ? Aku selalu sangat kena hahaa . Dan satu lagi , ahbey suka buang masa kunci jam dekat phone ! Alarm bunyi banyak kali pun tak dengar bukan dia bangun , kalau letak bom rasa tak bangun sedangkan orang jerit pun tak makan saman *jahatnya aku haha . Sesuatu yang special tentang dia ? Dia penyayang , tak pernah patah semangat dan selalu berusaha walaupun macam macam dugaan dan halangan yang datang pada dia . Susah senang bersama , dia susah aku tolong dia . Moga dipermudahkan segala urusan mu wahai ahbey :') . Actually ahbey will Married with his future wife Nur Hidayah or i call her Kak Eydaa . Afta this tinggal aku sorang jelah kan ? Akak dah kahwin , ada suami , ada dua orang anak , then Abang pulak . Aku ?? Lambat lagilah . Nak jaga Mama and Abah , selagi takda calon selagi tuh tak kahwin and terus terusan jaga mama and abah . And that's all i wanna share with you all peep's . Penghujung cerita pasal abang aku ?? Tunggulah bulan 12 nanti sambungannya *jangan merungut story tergantung , Assalammualaikum Daa :*