Hello Reader's my post today about My Little Adopt Sister . She is Roszalina or Aleen Alyna . Now her age 20 y/o . believe it that ? 20 y/o okayy but she so small and cute :) *dia dah berpunya jangan menggatal nak mengorat kang aku pijak korang HAHA . Let see , aku kenal akak ni time aku form 2 and dia pulak form 4 . Kebetulan pulak dia couple dengan budak flat aku . Hmm memang senang cita dialah , aku yang mintak depan depan nak jadi adek angkat dia and dia pun accept aku , terbaikk ! hubungan kiteorang Alhamdulillah dah 5 tahun  kekal sampai sekarang , mama and abah kenal dia and aku kenal jugak dengan mak dia . kenangan yang aku betul betul tak bole lupa , aku Xcident dengan dia time nak pergi Kuchai Lama ada Open House. See xcident bersama , sweet kan kami ? Now aku kerap lepak dengan dia , spend time together . Kalau keluar together mesti akak aku ni busy dengan Tiwtter , Bbm and Text . Busy betul nokh mengalahkan perdana menteri kan ? haha . Semalam dia ajak teman pergi Klinik dia tak sihat then pergi minum dekat kedai mamak area ruma aku . Semalam jugak aku try bawak moto akak aku di luar kawasan , dah berani sikit , akak aku banyak bagi support time nak bawak moto tuh , huhu berjaya dan selamat alhamdulillah . Aku bukan nak cakap apa , kakak jenis macam dia susa betul nak dapat . Aku dah anggap dia macam akak kandung aku , sebab  dia lah Penasihat , Pemberi Semangat dalam Hidup aku . Kalau ada prob mesti kongsi sama sama , kadang kadang sebelum buat Keputusan pun nak tanya dia dulu , sebab takut salah buat keputusan . Dia pandai jaga hati . Dia Penceria dalam hidup semua orang , gelak selamba badak lagi lagi jadi gila terlebih badak jadinyaa haha . Dia dah mengajar aku menjadi seorang Perempuan , korang jangan anggap aku selama ni PONDAN pulak okayy ? Aku mengaku before ni aku memang Tomboy k .  AURA dia sangat kuat sampai aku bole ubah diri aku sedikit demi sedikit . Aku sangat Hargai dia dalam hidup aku , and thanks sebab selama ni berada di belakang aku dan tolak aku ke depan . Semangat aku tak pernah putus kalau dia ada dengan aku . So tak rugi aku kenal dia macam akak angkat yang lain HAHAHAH *gelak jahat ;) . Thanks akak sebab ada and kekal dalam hidup adek , kalau takda akak , siapa lah akan bagi semangat , nasihat dan sebagainyaaaa . Iloveyou ROSZALINA <3