Dear reader's let's feeling with my story *HAHA . Dia ni , Al- Razzi atau Razie Fafiro . Dia tinggi kan ? Macam dah habis sekolah tapi ternyata dia masih budak sekolah lagi .  Dia Boyfriend aku ? Dia Abang . Adek . Superhero . Superduper . Superman . Segala ''super'' lah woii . Aku kenal dia tahun lepas , bulan berapa eh ? Hmm tak silap aku bulan 6 atau 7 macam tuh lah aku kenal dengan dia . Mula mula macam sombong je dekat KL last last tegur dekat facebooker . Lama lama kami jadi rapat . Dapat lah satu Adek Angkat Lelaki Sejati *Cewaaaaahhhh . Korang kena tahu aku sayang dia , sayang dia , sayang dia , haha *bengang tak ? Memandang kan aku ni tak ber'adik dan aku ni adek , aku pasang lah adek angkat . Actually , dia ni faham aku , faham life aku , faham perangai aku . kiteorang tak pernah bergaduh pun sikit pun tak tolong percaya k sikit pun tak , HAHA . Selalu contact dia dekat facebook , dekat fon . keluar pun bersama tau korang . Dah macam couple maa . Setengah membe dia ingat kiteorang couple *HAHA kena tipuuuu .  Minggu lepas last hang and last meet dengan dia . Dia dapat masuk Voka dekat Slimriver nun jaaaaauh disana tuh . *kakak risau k risau . Dia duduk sana 4 tahun babe , 4 tahun k bukan 4 minit . 4 saat tau . 4 tahun .sebab dia sambung ambil Diploma sekali , akak doakan adek lulus and berjaya okay . Berusaha dan belajar rajin rajin . Tunjuk kan pada family adek yang adek ni pandai and bole bagi kejayaan pada masa depan :') *kenapa ayat aku macam tuh -.-' . Jangan kecewa kan family , akak and kawan kawan yang lain . Kiteorang dekat sini always pray for you adek :') . Korang nak tahu sabtu malam tuh dia cakap nak call aku , last last dia tak call pun . pundek lah ! Esok pagi pukul 6.47 pagi dia text . Aku bangun tido terus bukak text dia . Dia cakap '' sorry akak adek tertido semalam , jangan marah okay . nanti kalau adek balik adek call akak kayy ..iloveyousomuch akak :'* kirim salam dekat mama and abang kay . bubye kak mungek comel kita , jaga diri elok elok kay '' . Sumpah aku cakap aku menangis gila baca last text dari dia tuh :'( . Sekarang dah takde tempat nak HUHAHUHA , tempat kongsi masalah . bergurau . sweet sweet segala bagai kan adek . adek pun dah jauh dengan akak . Sekarang ni pun yang ganti adek pun ucop :'( . Lepas dia pergi 24 hours aku dengar lagu Titanium and I don't care . Lagu Titanium tuh kiteorang jadi gila masa sambut new year dekat KLCC . Lagu  I dont care tuh pulak dengar sama sama dekat Ali Mama . See lah sweet right ? Hmm , Adek jaga diri dekat sana , belajar and jangan cuba nak buat hal dekat tempat orang tuh *kang aku pijak kau ! ingat ! Cepat balik sini tau kakak tunggu adek nak belanja adek KFC . Adek bole tuntut dengan akak sebab tak sempat nak belanja minggu lepas tuh . By the way , ILOVEYOU RAZIE FAFIRO ♥ AUMMMMM :*