Hey , Assalammualaikum  peeps . firstly i wanna wish ''Happy New Year'' to all Rakyat Malaysia termasuk Bangla , Nepal , India , -.-' . Good bye 2012 and welcome 2013 . Hope tahun baru ni lebih baik dari yang sebelum ni :') . 

pukul 3 aku dah ada dekat Ktm Serdang and sampai Mamak Bawah Tanah pukul 5.30 . Shitt lama kan ? padahal takda lah jauh mana pun KL niy , Driver bas sajaaaaaa buat aku menunggu  lama *tak suka menunggu :) . Hariniy aku spent time with My Hero , Boyfie , Abang . Adik . HAHAHA . Razie Fafiro, Azam kck and the Geng . Razie its My lovely Abang / Adik , bukan Boyfie okay bukan . Apabila si ''Adik Bradik Sweet'' turun KL , semua nak fikir lain , standart lah jalan pegang tangan and berpelukan . Sambutan Tahun Baru tahun ni memang gempak gila and first time aku sambut dengan orang yang aku sayang . Pukul 9.10 aku dengan razie gerak KLCC berdua je ? memang lah berdua , semua dah berpecah hilang kemana ntah , excited sangat lah tuh nak sambut new year kan . maka berdua lah aku dengan razie *korang jahat tinggal kan kami berdua -.-'. Then aku dengan Razie beli Topeng , 1 je Rm10 -.-' Nak enjoy punya pasal beli lah weyh .Sumpah aku cakap '' Very Very Crowded'' . Aku , Razie and Azam gerak sebelah Speaker . sampai sana main tolak tolak bagai . Nasib geng adik aku ada woooo . Buat bulatan ramai ramai . GOYANG sampai pengsannnnn ! 
Lepas 3 lagu kiteorang goyang semua , kiteorang cari tempat duduk balik . huh aku cuma mampu peluk razie dari belakang and azam pun peluk aku dari belakang , takut masing masing hilang kan . aku dah 60/50 je time tuh weyh .. sampai tempat duduk terus baring dekat razie . haa , time tuh 50/50 pulak . aku dah macam orang tak betul macam nak jatuh ke belakang . Lagi 2minit Bunga Api nak meletup weyh . semua dok berdiri menuggu siap kira ramai ramai , 1 . 2 . 3 pupppppppppppp ! Aku dah PENGSAN  dulu . time tuh Razie and Azam dah panik dah .. terus diorang baring kan aku . Azam bukak kan kasut . Membe adik aku yang lain bagi air . Lama jugak lah aku pengsan . dalam 15-20 minit kot . Nasib geng adik aku ni Caring . *Hai Tonna kau sambut dalam pengsan jee lahh . HAHA . Lepas tuh gerak Mamak bawah Tanah ramai ramai isi perut . Pukul 3.30 diorang semua teman aku depan MCD BB , sebab bebey aku nak amik . huh aku funnn gila and enjoyy ... Thanks adik cause jaga kakak dari petang sampai pagi buta and thanks for the Ring . Its very mean to me :') . 
Credits to :
*Super Razie
*Super Azam 
*Razie Geng