I'm at a payphone trying to call home 
All of my change I spent on you :) .
Aloha peep's , look at the picture so sweet right . Actually , aku nak story activitie malam ni . 
Today I spent time with Mr.Aidil . I mean On the phone with Him . Sumpah rindu gila dengan dia dah lama tak jumpa dia . Haha mula mula borak kosong , lama lama borak kita orang jadi lain . Soalan soalan cepumas yang keluar dari mulut Aidil  , But aku tak reti malu , aku suka jujur . Apa yang dia tanya aku jawap dengan spontan tanpa melihat kiri dan kanan :) * ini semua poyo je .
We're just talk about '' masa depan '' bukan ''masa belakang '' . Masa belakang tuh orang takda life langsung . Aidil nak aku sambung belajar , tak kira lah janji belajar , kalau nak kerja itu cerita kedua , *katanya . So aku ikut lah cakap dia . But aku buat semua ni untuk aku mama okay :) .
Ingat lagi masa text dulu dulu dengan Aidil , dia suka bagi lirik Talking To The Moon :) so sweet . Takpernah lupa . part yang dia suka bagi '' Try'yin get to you <3 aummmm . Aidil so funny guy , he so kind of me , caring and understanding boy . He is My Advices . He is My teacher , Friends untill die okay  .
 Thankyou sebab Aidil dah menolak aku makin ke hadapan , apabila aku lemah :) .
Itu guna nya seorang yang memahami , hopefully , one day dia akan membimbing aku :* . 
Iloveyou Mr.Aidil <3