Assalammualaikum , hey reader's how are you (?) I'm fine here . you see that picture . I'm wearing Hijjab . Time ni nak pergi rumah Aimy emy . diaorang ada buat makan makan sikit . I ask Zira own's .
me : kau pakai baju apa (?)
zira : pakai baju kurung . kenapa (?)
me : okay aku pakai jugak , tapi bole pakai kan selendang untuk aku (?)
zira : bole je . cepat lah cari selendang tuh :)

aku pun happy je cousin aku ajar aku pakai selendang :) . 
bila aku tengok cousin aku berhijjab nampak lawa je . so tak salah aku nak cuba pakai kan . Mana lah tahu satu hari nanti pintu hati aku terbuka dengan luas nak berhijjab kan . Bila aku tengok diri aku depan cermin . OMG ! macam tak percaya aku berhijjab . Makcik aku and Nenek aku suka aku berhijjab . Bukan nak bangga . Tapi , aku tak pernah nak berhijjab bila depan diaorang semua .

korang semua doakan supaya pintu hati aku terbuka dengan luas nak berhijjab , mudah mudahan . AMIN !