this is Muhammad hafiz , apizz , jambu , bubu . he stay malacaa  . macam mana saya bole kenal die (?)
kita berkenalan hanya dalam laman muka buku , trolololo ~ berkawan dalam facebook dah 2 tahun . tapi contact tak . cause die dah berpunya . busy melayan girlprengg , aku pun busy melayan boyprengg . satu mase tuh kau dengan aku single :-/ .  kite start text , time tuh kau bosan kan , kesiyan kauu .  mule lah aku dengan kau texting kan . kebosanan pun hilang . pukul 12.30 malam aku call kau , sebab aku penat text denga kau . aku call kau punye lah lame kan . sengaje taknak buat SS . mula mengade ngade , we call Cikaro and Jigolo , so sweet .  semua kau cite dekat aku . kite senang , masuk air , sekepale . kalau bole tiap mase nak call , mulut kite dah lah potpet potpet . then time to sleep kan . sebelum tido text masuk , i open my inbox '' bye bye mungek , ilysm . kau memang terbaik bagi kawan perempuan aku . aku jage kau kau jage aku .
aku penah kan cakap dengan kau , persahabatan itulah yang mengekalkan hubungan sampai bila bila , sebab sahabat yang dah lama mengenali kite , dah faham gila dengan perangai kite . tapi aku masih ade bestie yang selalu teman aku . that's you SENGET !! okay , name facebook aku kan MIZ MUNGEK . si senget aku niy suka sangat panggil NGEK , NGEK and NGEK ! kadang kadang die suke mainkan name aku tuh -,-'' . nampak tak permainan disituh . name memainkan peranan doe . Yang special nye , kau niy ngett , suke nyanyi bile kite OTP kan . kadang kadang kite nyanyi same :') . atotototo . 
then kau suke cakap '' HAPPY ANNIVESERY D'AMOUR PLATONICIOUS '' same dalam cita HACKS kan , jangan main main . by the way , aku sayang kau sengett .